جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مایسانور بزرگترین سازنده پنل ال ای دی / استیج کف ال ای دی

(0)خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبعالی
admin 5 اسفند 1401
بازدید : 77

کف ال ای دی

۱- معرفی کف ال ای دی

کف ال ای دی یا استیج رقص در واقع به پنل هایی گفته میشود که در آنها از ال ای دی های برنامه پذیر استفاده شده است که در ابعاد های مختلفی می توان طراحیو اجرا کرد .

پنل کف ال ای دی از یک شاسی ، مجموعه ترانس و ال ای دی و شیشه مخصوصی که روی پنل قرار گرفته تشکیل شده است.

۲- امکانات پنل کف ال ای دی

این نوع از پنل ها دارای امکانات جالبی از بابت پخش بی نهایت طرح گرافیکی و نمایش متن های خاص بصورت فارسی و انگلیسی  وهمچنین نمایش اعدادی که می تواند شماره تلفن های مجموعه باشد، هستند…

پنل های کف ال ای دی یا استیج رقص را می تواند به واسطه فرستنده و گیرنده WIFI به  گوشی موبایل ارتباط داد و از این طریق می توانید کنترل افکتها و زمان بندی پخش تصویر را داشته باشید.

 

خرید کف ال ای دی مدل ۱۴۴ پیکسل پرتابل 

استیج رقص 144 پیکسل

استیج رقص ۱۴۴ پیکسل

۳- کف ال ای دی در تشریفات مجالس

معمولا تمامی گروه های تشریفات مجالس و اغلب مزون های عروس و همچنین دی جی ها در اکثر شهر ها دارای چندین متر از این نوع کف ال ای دی می باشند که عروس داماد های عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با این مجموعه ها از خدمات اجاره کف ال ای دی در مراسم خود استفاده کنند.

 

اجاره کف ال ای دی

 

۴- کف ال ای دی در تالارهای پذیرایی

چند سالی از ورود کف ال ای دی به عنوان جدیدترین نوع نورپردازی از کف به داخل تالارهای پذیرایی و همچنین باغ تالارها میگذرد که با نصب این نوع پنل های به عنوان استیج رقص هواره زیبایی خاصی به سالن بانوان میدهد.

ترکیب استیج رقص یا همان کف ال ای دی در سالن های پذیرایی با نورپردازی سقف و همراه با مه سنگین زیبایی منحصر بفردی را در سالن های عروسی شاهد هستید.

 

خرید کف ال ای دی مدل ۱۹۶ پیکسل پرتابل 

استیج رقص 196 پیکسل

استیج رقص ۱۹۶ پیکسل

 

۵- نورپردازی حرفه ای استیج 

به هر میزان که نورپردازی در یک سالن پذیرایی  ، باغ و تالار عروسی با شکوه و زیباتر باشد  مهمان ها لحظاتی را در این شب خاص و به یادماندنی را بصورت تصویر و فیلم به یادگار خواهد داشت و همین امر باعث افزایش کیفیت آن سالن خواهد شد و این شب رویایی در خاطرات مهمانان وصاحبان مجالس خواهد ماند.

کیفیت پخش یک استیج کف ال ای دی از موارد مهمی می باشد که بایستی به صورت ویژه به آن دقت نمود.

یک سالن پذیرایی و یا یک باغ تالار عروسی پرآوازه  با همه  آپشن ها و امتیازاتی که برای برگذاری هر چه بهتر یک مراسم با جزئیات ،گل‌ آرایی طبیعی یا مصنوعی، لابی و سالن هایی با سقف بلند و لوسترهای آویزان بسیار زیبا نبایستی هیچ‌ نوع کم و کاستی داشته باشد.سالن های پذیرایی  باید طوری باشند که میهمان‌ها فکر کنند شب وارد یک مجموعه  قصر پر نور و رویایی شده‌اند. این صفت  به جز انجام نورپردازی  حرفه ای امکان پذیر نخواهد بود.

۶- استیج کف و نورپردازی کف ال ای دی LED فول کالر ۱۶ میلیون رنگ را با بالاترین کیفیت روز دنیا از مجموعه مایسانور می توانید تهیه کنید.

 

۷- ابعاد استیج رقص

شکل سالن و فضای که برای سن رقص در نظر گرفته شده است تعیین کننده ابعاد نهایی اجرای نورپردازی کف ال ای دی می باشد. یکی دیگر از مواردی که برای تعیین ابعاد استیج رقص باید به آن خیلی دقت کرد ظرفیت سالن ها میباشد . در یک سالن بسیار بزرگ با حدود ۴۰۰ نفر ظرفیت مهمان حداقل ۳۰ مترمربع کف ال ای دی نیاز است.

ارتفاع پنل های تولیدی شرکت مایسانور ۷ سانتی می باشد. این ارتفاع مناسبترین شکل یک پنل ال ای دی می باشد که یک برجستگی خاصی به سن رقص سالن شما خواهد داد.

 

خرید کف ال ای دی مدل ۲۵۶ پیکسل پرتابل

تبلیغات
تبلیغات